Eco Queen

I går damp tidningen Eco Queen ner i brevlådan, eller innan för dörren i alla fall. Ett helt magasin fyllt med miljövänliga kläder, mat, prylar, smink, ja allt som är ekologiskt! Väldigt inspirerande och mysig läsning. Tidningen här bara funnits i drygt ett halvår, så den lider lite av barnsjukdomar, men de hittar snart till rätta. Annars är den riktigt bra. Ett litet tips så här i grådaskigt helgväder!

4 responses to “Eco Queen

  1. Vart får man tag på den då?! eller kan jag ärva typ dina tidningar? (för att vara riktigt ekologisk 🙂

  2. Ha ha … klart du får läsa mina ex! Bara att komma ner och hälsa på!

  3. Hallå Hanna.
    Vilken bra syn du måste ha, som kan läsa den färgsättning du har på texten, måste vara för att du är ekologisk, sparar på färgen. Haha
    Prata med Micke så hjälper han dig säkert, så vi äldre kan läsa utan förstoringsglas.

  4. Hej, vad roligt att du har hittat hit! Men jag behöver definitivt ingen hjälp av Micke för att sköta min blogg! Jag använder ett tema i WordPress och kan dessvärre inte ändra färgen på texten.

    //Hannah

Kommentera

