TÄVLING!

För att fira att Trädkramaren har fått en egen .se-adress startar jag en tävling. Du kan vinna en alldeles egen Eco Button som sparar energi till din dator när den inte används. Den fungerar än så länge tyvärr bara till PC … men de har lovat att komma med en som funkar till MAC inom en snar framtid (det blir kanske en tävling till då?!).

För att vinna ”Ekoknappen”, skriv en kommentar till inlägget om vad du vill läsa om här på bloggen. Jag väljer ut en av kommentarerna slumpvis på söndagkvällen den 8e feb kl 20.00. Så skynda att tävla! Glöm inte att skriva in din epostadress så att jag kan kontakta vinnaren. Lycka till!

ecobutton

6 responses to “TÄVLING!

  1. En tävling!? Du e grym Hannah 🙂

    jag vill faktiskt läsa klädtips, shoppingtips, smarta tips för att bli miljövänligare..miljönyheter från världens hörn!

    Har aldrig hört talats om Eco button tidigare.. bara en sån sak! Och då är jag trots allt ganska miljöintresserad (om jag får saj det själv…haha)

  2. Jag som gillar att hålla på med pyssel och hantverk skulle förstås gillar allt som är relaterat till det. Då kan det vara allt från ”rättvisa” pärlor till tips om upcycling. Gröna och rättvisa kläder är också något jag vill läsa mer om.

    Kul sak, den där Eco button. Jag brukar försöka ha koll på energibesparing, men som sagt, det är lätt att inte ”orka” pausa datorn. Speciellt om man är borta lite längre än som var tänkt (hur ofta händer inte det?).

  3. Vad du kan. Nu bokar jag in Mikael till min nya blogg så jäklar???? Jag tycker det är bra som det är men ska jag välja tips på miljö resor eller shoppingtips eller ??? kram

  4. Marcus Röjnert

    Nämen va skoj med en tävling!! jag som älskar att vinna saker 😀

    är ingen seriös blogg läsar men kan väll komma på något ändå.*tittar på paxels kommentar*
    ja lite tips om kläder, dock för det manliga könet 😛 häftiga tekniska prylar och nyheter innom pc/ps3 spel hade inte varigt helt fel heller haha sen kanske en gnutta miljö grejjs, de kan jue aldrig skada

    tack för mig, håller tummarna på stor vinsten!! 😛

  5. Åhhh.. Jag hinner också vara med.

    Miljömärkta och rättvisa smycken! Det är ju som sagt svårt att hitta hur och vart tillverkningen sker. Allt från ”bloddiamonds” till de billigare stenarna på Glitter.

    Man vill ju vara fin utan att någon annan lider pin!

  6. Jag skulle vilja läsa mer om hur saker och ämnen egentligen produceras och hur man ska komma undan de värsta miljöbovarna (t.ex. om tillsatser i mat och färgämnen i kläder…)

Kommentera

