Egen müsliblandning

Saltå kvarn har nu en sida där du kan blanda din egen müsli och självklart är den ekologisk. Sidan är logiskt nog döpt till Min Müsli. Först väljer du en bas och sedan kan du lägga till allt ifrån nötter och frukter till chokladflingor. Du kan också köpa till en müsliburk för 50 kr. Kostnaden varierar förstås med vad du väljer att blanda ner, men visst blir det dyrt, i alla fall den müsli jag hade valt. Jag gillar idén men ska man lägga ut så mycket för frukosten? Kommer du att köpa en egen blandning?

musli

4 responses to “Egen müsliblandning

  1. FAN Hannah!! hahaha

    jag ska ju börja på dykningskurs imorgon och får inte bli inlockad i sånhär rolig surfning!! grrr…

    men klart jag ska testa hemsidan iaf.. (har precis kollat läget lite tills jag slog mig själv på fingrarna…)

    kul tips!

  2. =) Lycka till! Hoppas det inte är för kallt!

  3. Hi hi

    Min musli blev inte så dyr men eftersom jag inte ens har pengar att köpa vanlig billig musli så får det nog vänta! 🙂

  4. =) Går du fortfarande under Fahlström?!

Kommentera

