Tips från Coachen?

Jag klickade hem lite DrHauschka-krämer idag på Bodystores sida, när jag upptäckte deras ”Hur-mår-du-idag-guide”.  Där kan du få tips på en rad olika saker bla finns det en rubrik som heter ”Jag vill ha bra smink utan parabener”. Lite roligt eftersom jag har skrivit så mycket om just parabener här i bloggen. Ännu roligare är att det finns ett tips med rubriken ”Jag har svullen mage och gaser” och tydligen har de dessutom botmedlet på dåligt självförtroende!

smiley_face

6 responses to “Tips från Coachen?

  1. jag fick tips av min kära vän hudterapeuten om lisenorganics.com idag. ska testa deras bivaxsalva. kanske ngt som passar dig?

  2. Jag var inne på Bodystores sida och tittade på smink. Väldigt imponerande att Sante har såpass låga priser, är det någon som provat dem?

    /Therése

  3. Lisen organics låter intressant … och väldigt fin hemsida! Det får jag kolla upp! Santé har jag faktiskt aldrig testat, men jag misstänker att det innehåller mycket parabener och E-nummer. Läs det finstilta innan du shoppar!

  4. Jag hittade Santé under parbenfritt smink! Det enda E var e-vitamin! Hi hi

  5. =) Testa! Och berätta vad du tyckte!

  6. Pingback: Parabenfria produkter | Trädkramaren

Kommentera

