Är du aware?

Ett nytt märke som har döpts till Aware har intagit våra svenska butiker. Det är Axfood som lanserar ett nytt rättvisemärkt sortiment. Det kommer att finnas 12 produkter bland annat kaffe, te, choklad och juice. Jag fick chansen att prova på deras te och 70%-choklad och det var onekligen gott, extra gott eftersom jag visste att de som tillverkat dem fått en rättvis behandling. Vill du också testa, ska du bege dig till närmsta Willys, PrisXtra eller Hemköp.

aware

2 responses to “Är du aware?

  1. låter som det skulle passa in när vi har te-kväll 🙂
    Mkt trevlig sida som du har fått ihop!

  2. Ja du kan du och så fin sida med många tips. Och tekoppen är helfin:) Ja du får hjälpa mig med min sida, vet inte riktigt vad den ska handla om eller hur jag ska lägga upp den. ?????????????????????????????????????????? kram ska vi gå på core idag

Kommentera

