Kolla in Kii

Jag kikade in på Kiis webshop och hittade några riktiga guldkorn på deras EKOavdelning. Bland annat hittade jag en väst från Righteous. Jag har länge varit på jakt efter just en väst, men jag är lite osäker på den här. Egentligen vill jag ju ha en klassisk väst men … vad tycker du?

Jag hittade också den här härliga t-shirten från Kuyichi med texten ”No Dirt In My Shirt”. Och så blev jag kär i basklänningen från MbyM som också finns i svart. Extra bra är att den bara kostar 250 kr!

nodirt

One response to “Kolla in Kii

  1. Pingback: Rättfärdig vår « Trädkramaren

Kommentera

