Vinnare utsedd!

Nu är valborgstävlingen avslutad och den lyckliga vinnaren av det härliga chokladkitet är … Catherine som ville ge bort choklad till sin mormor! Grattis!

Tack till alla som var med och tävlade. Du som inte vann förtjänar såklart också choklad såhär en fredagskväll efter en lång vecka i regnrusket, så slink in i butiken på vägen hem och köp dig en stor chokladkaka … i ekologisk choklad förstås. Till exempel den här som du bland annat hittar på ICA eller Hildur:

Bild 1

5 responses to “Vinnare utsedd!

  1. Grattis till vinnaren Catherine (och hennes mormor!) och tack för tävlingen 🙂

    /F

  2. åh. typ godaste chokladen! 🙂

  3. Förhoppningsvis blir det fler tävlingar framöver!

  4. Catherine

    Hej! Jag blev överlycklig när jag såg att jag vann 🙂 Tack så mycket 😀

    Imorgon ska jag gå och hämta min vinst på posten, sen ska jag hem till min mormor och bjuda henne på den goda chokladen 🙂

    Mvh/ Catherine

  5. Hoppas att den smakar! Hör gärna av dig igen och berätta vad du tyckte om chokladen.

Kommentera

