Nygammal top

Har du en massa t-shirts liggande i garderoben som du inte använt på 5 år för att de är för stora eller har fel form? Här finns en guide till hur du fräschar upp dem till en snygg topp. Synd att jag inte kan virka bara. Får väl sätta mig ner och lära mig det först.

crochet_tankfinished

4 responses to “Nygammal top

  1. vilken rolig idé. ska rota i garderoben och ringa mormor om virkråd!

  2. Ja jag blir sugen, men måste som sagt först lära mig att virka.

  3. Hej vännen
    Kom hem så ska du få virknål och instruktion om hur det går till… enda jag önskar i gengäld är en sån fräck tröja =D
    Kram, Mamma

  4. Pingback: Recyklad babyleksak « Trädkramaren

Kommentera

