Ekologiska bindor med posten

La Postina kan du prenumerera på bindor, trosskydd och tamponger och du kan själv välja exakt hur många du vill ha av varje. Du behöver alltså inte känna dig tvingad att köpa en förpackning med ett bestämt antal utan det är du själv som bestämmer. Men det bästa är nog att du även kan välja ekologiska produkter. Intimhygien på ett enkelt och miljövänligt sätt. Jag gillar idén! Skapa en egen prenumeration här.

lapostina

5 responses to “Ekologiska bindor med posten

  1. Jag läste om La Postina i Metro. Bra grej!

    Tävlingen mot Statoil är slut:
    http://ecochic.blogg.se

  2. Ja jag har beställt trosskydd, får se hur det funkar när de kommer …

  3. Prenumerationen funkar utmärkt! Jag kan verkligen rekommendera det här.

  4. Ännu bättre: Skaffa en menskopp! De är ett fantastiskt bra alternativ och mycket miljövänligare!

  5. Oh ja den har jag inte provat. Jag har inte vågat än … Någon som testat och vet hur det är? Jag är nyfiken!

Kommentera

