Brunkullan

Här kommer en vykortshälsning från fjällen. Från Jämtland kommer ett av mina favoritteer nämligen Brunkullans gröna te som dessutom innehåller ekologiskt te från Kina. Det är nästan värt att åka 100 mil bara för teets skull. Men känner du inte för det kan du säkert beställa det på deras hemsida.

3 responses to “Brunkullan

  1. Jag har sett och läst om det här teet ett par ggr tidigare. Kul att höra om någon som själv provat och gillat det! Får nog provas till hösten…

    Trevlig sommar!
    /eanie

  2. Ja jag köper alltid på mig teet när jag ändå är här uppe. Man får ju passa på!

  3. Pingback: Tekultur « Trädkramaren

Kommentera

