One For One

Toms skor bygger på ett enkelt koncept; för varje sko du köper, får även ett behövande barn ett par skor. De kallar principen för One For One. Idén är helt underbar och eftersom jag praktiskt taget alltid bär flata skor, älskar jag dessa! Med tanke på att du i praktiken köper två par skor, kan man ju tro att de dessutom ska vara dyra, men så är inte fallet. De flesta skorna kostar mellan 600 och 700 kr. Nu är den svenska hösten och vintern inte särskillt tygskovänlig, men för sensommaren och torra höstdagar är dessa perfekta. Vill du köpa ett par kan du kika in på Brandos eller hitta en återförsäljare nära dig på Toms store locator.

Bild 2

6 responses to “One For One

  1. otroligt grym idé.
    ganska mycket snygga grejor också.

  2. Ja, jag hade gärna dragit på mig ett par!

  3. Pingback: Sugen på en halv flaska vatten? « Trädkramaren

  4. Oneforone, riktigt coolt concept, jag gillar hantverksmässigheten i det. De verkligen sular om skorna, skön kontrast i vår slit och slängkultur!

  5. Jag vet … och så fina!

  6. Pingback: En osynlig vän | Trädkramaren

Kommentera

