Julpynta med H&M

För mig känns julen långt borta men snart är det första advent och då kommer lådan med julpynt att åka fram. Om du känner att lådan inte är tillräckligt full som den är kan du utöka förrådet med lite julfint från Hennes & Mauritz Organic Cotton Home kollektion. Inför julen har de fixat handdukar och bordslöpare. Några verkar dessutom som gjorda för att användas istället för julklappspapper och varför inte? Två presenter i en … OCH inget papper som måste kasseras!

HM_organiccottton

3 responses to “Julpynta med H&M

  1. Förstår inte hur jag kunnat missa din blogg hittils…den är jättefin! Och massa bra tips. Angående HM, så var det någon som berättade för mig att de får märka sina kläder och textilier med ORGANIC COTTON även om bara 5% av bomullen är ekologisk. Vet du nånting om det? Låter ju vansinnigt…

  2. Hmm … ja jag håller med … låter vansinnigt om det stämmer. Jag ska se om jag kan hitta något om det.

  3. Pingback: Waste på H&M | Trädkramaren

Kommentera

