Vårnytt

Nu har La Redoute fått in vårens ekoplagg och jag är positivt överraskad. Det är som vanligt inget jätteutbud, men det som finns är riktigt fint. Jag fastnade för den härliga tröjan med draperad halsringning (är dock osäker på hur den ser ut på mig med mina ljuvliga former), de minst sagt ovanliga byxorna med omlottskärning och min garderobsfavorit … sneakers. Vad fastnade du för i La Redoutes ekokollektion?

Läs också om La Redoutes kollektion förra våren och om deras höstkollektion.

2 responses to “Vårnytt

  1. Jag har köpt byxorna och de var jättemysiga. Tyvärr var jag lite för optimistisk i storleken så jag väntar in en större storlek nu. Men de var sköna och snygga. Kul med lite roligare eko-kläder får jag säga!

  2. Oh vilken färg valde du? Och borde jag köpa en storlek större än normalt?

Kommentera

