Dela med dig

Du har säkert, precis som jag, en hel del att säga om olika företag. Caresumers kan du dela med dig av dina tankar om dem. Enligt dem själva kan du: ”… hitta, värdera och dela information och kunskap om varumärken; hur du uppfattar dem men också få tips och idéer på alternativ i konsumtionsdjungeln”. Ja så, ge dig av dit och skriv av dig dina frustrationer eller glädjerop.

Annonser

One response to “Dela med dig

  1. tack som fan för omnämnandet, tillsammans kan vi nog få riktigt bra snurr på det här 😀

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s