Trädgårdsinspiration hos H&M

I vår släpper Hennes & Mauritz en ny ekokollektion som de döpt till The Garden Collection. Kläderna är inspirerade av trädgårdar och består av ekologisk bomull och linne, polyester gjord av återvunna petflaskor eller överblivna tygbitar. Fint och miljövänligt! Kul att HM satsar ordentligt på ekologiskt i vår. Du hittar hela kollektionen på www.hmthegardencollection.com, där även priserna finns utsatta.

Jag gillar den röda ”rosklänningen” och den somriga vita tunikan. Vad blir du sugen på att köpa?

3 responses to “Trädgårdsinspiration hos H&M

  1. Hej
    Jag gillar den röda men den är nog lite kort för mig ;( ska jag gå och prova den
    kramar till dig

  2. 😉 Jag gillar rosorna skarpt … de fanns i kavajform också … fast jag vet inte hur bra jag ser ut i rött dock

  3. Pingback: Waste på H&M | Trädkramaren

Kommentera

