Hållbar inredning

Jag och min sambo har precis köpt en lägenhet och snart kan vi äntligen börja inreda vårt hem ”på riktigt”. Och vad är då bättre än en community om hållbar inredning?!

Hållbar inredning kan du utbyta idéer, diskutera och få inspiration kring hur du kan inreda på ett personligt sätt och samtidigt visa hänsyn till både människor och miljö – och din plånbok.


Anna-Karin som startat communityn berättar: ”Jag startade Hållbar inredning därför att jag saknade ett samlat ställe för att utbyta idéer, diskutera och få inspiration kring hur man inreder på ett personligt och mer miljövänligt sätt. Tips på var jag hittar klimatsmart inredning producerad på ett schysst sätt. Inspiration kring hur jag ska få ihop den brokiga samling möbler och inredning jag har samlat på mig på livets resa och tips på var jag kan hitta ny ekoreko inredning. Min gissning är att det finns fler som har samma behov och att det finns många som gärna delar med sig av sina hållbara inredningsidéer.”

Vad är ditt bästa tips för hållbar inredning?  Det är bara att kolla in sidan och börja diskutera!

3 responses to “Hållbar inredning

  1. Härligt, vilket bra inlägg! 🙂 Hoppas du får några inredningsidéer som kan vara till nytta när ni ska inreda er lägenhet. Och glöm inte att ladda upp bilder på sajten på det ni fixar iordning! Lycka till!

  2. Bilder kommer säkerligen att dyka upp … både här och på Hållbar inredning 😉

  3. Klockren idé 🙂 Kommer väl hänga där oxå när jag ska byta upp mig 🙂

Kommentera

