Hardcore recycling

Får du ofta gammal mjölk över? Istället för att slänga den kan du göra plastfigurer av den. Jag är osäker på om jag kommer att testa. För det första blir det sällan mjölk över hemma hos oss, för det andra vet jag inte om jag är sugen på att göra NÅGOT med gammal mjölk, för det tredje tilltalar resultatet mig inte speciellt mycket. Men om du är sugen på att testa kan du följa en tutorial på engelska här.

Lycka till! Och skicka gärna över bilder om du provar!

Andra inlägg om annorlunda återvinning: Roligare återvinning, Presentlilja, Recyklad babyleksak, Nya ljus av gamla, Sko Re-Do, Nygammal topp, barnjeans och sjal.

One response to “Hardcore recycling

  1. Pingback: En klänning av burkflärpen | Trädkramaren

Kommentera

