Ekologisk höstshopping hos Gudrun

Det är få saker som väcker mitt habegär som Gudrun Sjödéns kläder och accessoarer. Nu i höst vill jag mysa i parkasen i ekologisk bomullscambric samt fingervantarna och halsbandet, båda gjorda i ekologisk bomull. Så fina! Så nu sparar jag mina pengar till Gudrun.

Vad väcker ditt ekologiska habegär?

2 responses to “Ekologisk höstshopping hos Gudrun

  1. Fick hem min parkas från Gudrun i förrgår fast i lila. Älskar den!

  2. Åhh jag är så avis!!! Jag hade inte tackat nej till parkasen i lila 😉 Jag har provat den i butik och den är perfekt för kyliga höstdagar!

Kommentera

