Veckans bloggare på Living Green

Idag kan du läsa om mig och Trädkramaren på Living Green. Det är jättekul superkonstigt på samma gång, men jag är djupt tacksam för uppmärksamheten.

5 responses to “Veckans bloggare på Living Green

  1. Gud vad kul! Grattis! Jag vet att jag är dålig på att kommentera men jag följer dig religöst…

    Kram Lisa från stickarna
    (ps. ses snart på gården… jag återkommer med tid)

  2. Tack ❤
    Jag längtar redan till dess! Det var så länge sen nu vi träffades. Jag behöver verkligen en dos mys och stickning 😉

  3. Grattis, vad roligt! Det är sånt man behöver 🙂
    PS Jag har bytt blogg från ecochic.blogg.se till http://www.ecochiclifestyle.se!

  4. Tack, det är superkul! =)
    Jag prenumerera såklart på den nya sidan 😉

  5. Pingback: 2010 in review | Trädkramaren

Kommentera

