GeekGirlMeetup goes EKO



I helgen var jag på GeekGirlMeetup, en så kallad unconference, i Stockholm (tog såklart tåget upp) och nu fullkomligt sprudlar jag av inspiration och befinner mig i ett härligt glädjerus.

 

Du kan läsa en briljant sammanfattning av dagarna på Search Integration eller kika på passen på Bambuser. Förutom att lyssna på alla geniala tjejer så kunde vi dessutom  köpa en GeekGirl-tygkasse i ekologisk bomull! Pricken över i:et på en helt underbar helg!

Tygkasse i ekologisk bomull från GeekGirlMeetup, GGM10

2 responses to “GeekGirlMeetup goes EKO

  1. Ja, jag blir nästan lite avundsjuk att jag inte är kvinna…

  2. … det är det fler som är 😉
    Och jag förstår er! 😀

Kommentera

