Ett blogginlägg per dag hela 2011!

Jag vill blogga mer och istället för att bara tänka på det så slår jag slag i saken och kommer att (försöka) skriva ett inlägg per dag hela 2011.

Jag vet att det inte kommer vara lätt, men förhoppningsvis kul och inspirerande. Jag kommer att använda mig av  The DailyPost, och andra som har samma mål att hjälpa mig på vägen och jag kommer be om hjälp när jag behöver det och hjälpa andra när jag kan.

Om du läser min blogg hoppas jag att du tycker det här en kul grej och att du pushar mig med kommentarer och kärlek på vägen. =)

Mvh Hannah

4 responses to “Ett blogginlägg per dag hela 2011!

  1. Go Hannah, jag pushar dig hela vägen. Kram

  2. Tack älskling! ❤
    Kram

  3. Pepp pepp 🙂 Läsare har du ju redan 😀 God fortsättning!

  4. Tack Henrik! Nu jäklar ska här skrivas inlägg =)
    Gott nytt!

Kommentera

