Mys i ekologiska plagg

När jag är hemma brukar jag nästan alltid gå runt i mina myskläder. De är sköna, enkla och perfekta framför en bra film med en kopp te i handen. Oftast använder jag mina supersköna mysisar från Granit, men jag hade gärna provat A.O:s basplagg.

A.O är ett nytt svenskt klädmärke vars vision är att göra humanekologiska/ekologiska, högkvalitativa & tidlösa basmodeplagg tillgängliga för alla. Du hittar dem online på Aplace där du tex kan köpa den här fina farfarströjan för 249 kr.

Läs mer om Granit i tidigare inlägg: Granit, Dagens miljögärning och Helgens shoppingtips

Kommentera

