Ekonytt hos Lindex

Gillar du Lindex kan du nu glädja dig åt att de har fått in en del nya kläder i ekologisk bomull. Gå in på webbshoppen och kolla om du hittar en favorit. Jag fastnade för den blommiga toppen som hade passat utmärkt ihop med ett par jeans. Mycket fina saker, men inte direkt ett gigantiskt utbud. Dock hittar du även miljövänliga leggings och underkläder i butiken, så Lindex är definitivt värt ett besök.

6 responses to “Ekonytt hos Lindex

  1. Ska absolut kolla in de där jeansen! Sen är väl kanske inte baskläder som t-shirts och leggins de roligaste ekokläderna, men väldigt smidigt att få tag på i ”vanliga” butiker.

  2. Jag är också sugen på jeansen! Får se om det blir ett par nu när lönen kommer. 😉

  3. Jag brukar inte handla på lindex men jag köpte deras ecojeans och jag är jättenöjd. Mjuka och sköna.

  4. åhh nej nu får jag gå förbi och prova dem … blir ju jättesugen på ett par nu 😉

  5. Nu har jag testat jeansen och dom är underbara! Sitter som en smäck =)

  6. Pingback: Underbara ting från Lindex | Trädkramaren

Kommentera

