Ekoblogga med miljövänligt tema

Jag bloggar med WordPress och är helt och hållet förälskad i det som publiceringsverktyg. Det är användarvänligt och du kan enkelt sätta din prägel på bloggen med hjälp av så kallade teman.

Häromdagen hittade jag dessutom ett tema där 10% av kostnaden för det, går till välgörenhet. Temat heter EcoPro och kostar $79. Pengarna går till Rainforest Action Network. Det kommer med flera olika färgmöjligheter och du kan själv välja vilken layout du vill ha. Jag blir definitivt sugen på att köpa det.

Har du fler tips på miljövänliga teman?

2 responses to “Ekoblogga med miljövänligt tema

  1. Hej!
    Jag skulle sätta in motsvarande $79 till någon valfri organisation du gillar och behålla det tema du har!

  2. Mycket bra idé Hanna!
    Det är nog det jag får göra också eftersom jag inte har ett webbhotell utan huserar på WordPress och får nöja mig med deras teman. 😉

Kommentera

