Lyxiga ekounderkläder

Jag älskar att ta på mig fina underkläder. Det får hela outfiten att kännas lyxigare. Därför blev jag jätteglad när jag fick ett tips om lyxiga ekounderkläder hos Ecolyxica.

Inte bara det att kläderna är ekologiska och helt underbart fina, det finns dessutom gravidanpassade underkläder. Det är antagligen inte relevant för alla men för mig och andra gravida, är det extra kul eftersom fina underkläder för oss som väntar barn är svårt att hitta. Jag blev sugen på det vackra gravidbältet från Aniélina och helt förförd av setet nedan.

4 responses to “Lyxiga ekounderkläder

  1. Åh, jag visste inte om att du väntade barn – Grattis!!!

    Och vad kul med lite ekounderkläder, och att det faktiskt fanns en amningsbehå – precis vad jag efterfrågade under min graviditet.

  2. Tack!
    Ja det är spännande och kul att det faktiskt finns vackra gravidkläder som dessutom är ekologiska. Det är kul att bli positivt överraskad! 😀

  3. Jag som tänkte senast idag faktiskt – ”Ekologiska kläder och dem med kvalité och klass må det va, men HM är de enda som kan underkläder”! Trodde inte några hade gett sig på ekologiska underkläder men där ser man! 😀

  4. Ja visst är det underbart?! De är så fina! Härligt att inte behöva kompromissa mellan ekologiskt och sexigt 😉

Kommentera

