En osynlig vän

Eftersom jag är gravid har jag börjat läsa tidningen Mama, eftersom jag snart kommer vara just en mamma. =) Och här hittade jag ett jättefint projekt med trasdockor. 


Bild lånad från Invisible Friend.

Projektet heter Invisible Friend och idén bakom det är att uppmärksamma alla barn runt om i världen som sitter inlåsta i fängelser tillsammans med sin mamma eller pappa. Tanken liknar Toms shoes. Du köper två trasdockor och den ena skickas till ett barn i fängelse, medan du får behålla den andra. Jag älskar sådana här konkreta projekt där jag direkt kan göra någon glad.

Så är det någon som redan funderar på presenter till knatten … en trasdocka från Invisible Friend hade varit perfekt!

2 responses to “En osynlig vän

  1. Åh, grattis Hanna till det kommande modersskapet! ❤ Jag är helt hejdlöst förtjust i Invisible friend. En riktigt fin present att ge bort tycker jag. Kram, karma och kärlek

  2. Tack =)
    Ja verkligen en fin present, både för knatten och den osynlige vännen! Ett fint sätt att sprida kärlek på helt enkelt.

Kommentera

