Kläder och prylar från EkoTygern

Jag fick ett mejl häromdagen om en ny ekobutik och blev som vanligt förtjust. För ju fler ekologiska butiker som finns desto lättare är det att hitta miljövänliga grejer.

Butiken i fråga heter EkoTygern och har kläder från Righteous och Marju Matsin Design, som jag aldrig hört talas om tidigare så extra kul att upptäcka ett nytt märke. Dessutom hittar du inredningsprylar som gardiner, kuddar och möbler. Bland annat kan du köpa otroligt vackra fåtöljer, som dessvärre är aningen för dyra för min budget. Men har du 7 500 kr över, kanske de får flytta in i ditt vardagsrum?

Bild lånad från EkoTygern.

2 responses to “Kläder och prylar från EkoTygern

  1. Hej! Tygern tackar och bockar;) Nu har vi utökat sortimentet med kläder från Rino i återvunna tyger:)) Tack för en trevlig blogg!!

  2. Det måste jag kolla in … och ännu ett för mig nytt klädmärke! Underbart!

Kommentera

