Casual Friday

Nu är det ju lördag idag, men låt inte det hindra dig från att vara klädd bekvämt. Åtminstone inte er män där ute.Casual Friday hittar du allt ifrån sköna skjortor till mysiga shorts och de består dessutom av miljövänliga material som bambu och linne. Casual Fridays filosofi är att förena design med omtanken om miljö – ”Casualy dressed, sharply aware.” Dvs snyggt, skönt och med en tanke på miljön. Hur kan man inte gilla det?

Som läsare av Trädkramaren får du fram tom den 31 augusti
30 % rabatt på allt i webbshoppen! Skriv in rabattkoden YR368CN1
i kassan.

4 responses to “Casual Friday

  1. Hej,
    Mycket bra inlägg. Måste bara tipsa om det här inlägget på min sida:
    http://www.mariacollings.se/.
    Tack för en bra sida. Vill du länka till min sida som liksom din skriver mkt om miljö får du gärna det, så länkar jag gärna till din.

    Vänligen Maria collings

  2. Tack =)

    Ja jag läste också om det i tidningen och är så glad att jag shoppar ekologiskt! Speciellt nu när jag är gravid. Och självklart länkar jag till din blogg!

  3. Tack Hanna! Lycka till med bebisen. Jag har två, det är hur kul som helst! Ha det gott! Har du slutat blogga förresten?
    Maria

  4. Vad härligt, jag ser fram emot att träffa knatten! =)

    Ha ha … nej jag har inte slutat blogga, jag har inte kommit igång efter semestern än bara, men det kommer! 😉

Kommentera

