EkoReko-juice

Jag hann inte mer än att bli klar med allt syltande och saftande förrän knatten tyckte det var dags att komma ut. Så nu är jag mamma till en liten dotter. 😀 Hon äter konstant så jag har inte mycket tid över till annat. Och eftersom hon äter konstant är även jag hungrig nästan jämnt, för att inte tala om törstig.


Häromdagen fick jag chansen att testa på en ny ekologisk äppeljuice från God Morgon och jag släcker gärna törsten med denna. Den består av 100 procent ekologiska äpplen och är helt naturlig och innehåller inga tillsatser eller tillsatt socker. Just nu kan du dessutom vinna en årsförbrukning av ekologisk juice på facebook när du gör ett EkoReko-test.

4 responses to “EkoReko-juice

  1. Gratulerer med jenta di 🙂

  2. Grattis till föräldraskapet!

    Och tid till att blogga får du så småningom (säger niomånadersmamman som just skrivit att hon inte har tid att läsa bloggar 🙂 )

  3. Tack! Och skönt att höra att det blir lite mer tid till annat än amning framöver 😉

  4. Grattis till den lilla och tack för tipset!

Kommentera

